STRONA GŁÓWNA » VIDOS ONE IP » KONSOLA PORTIERSKA VIDOS ONE CP01

Dokumenty Vidos

Certyfikaty Karty katalogowe Instrukcje Cenniki
KONSOLA PORTIERSKA VIDOS CP01 01KONSOLA PORTIERSKA VIDOS CP01 02
KONSOLA PORTIERSKA VIDOS CP01 01
KONSOLA PORTIERSKA VIDOS CP01 02
OSTATNIE SZTUKI !

KONSOLA PORTIERSKA VIDOS ONE CP01

Vidos

Dostępność: Ostatnie sztuki !

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Numer katalogowy: CP01

Kod producenta: CP01

STAN PRODUKTU: NOWY

GWARANCJA: 3 LATA GWARANCJI

PROMOCJA: PROMOCJA

Cena: 4 551,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • OPIS PRODUKTU
  • FUNKCJE
  • GWARANCJA 36 MIESIĘCY

KONSOLA PORTIERSKA VIDOS CP01 

 

VIDOS ONE jest modułowym systemem wideodomofonowym, który umożliwia pracę przy pomocy technologii IP.
 

Dzięki wprowadzeniu elastycznej konstrukcji, urządzenie ma możliwość wygenerowania własnej, najbardziej korzystnej wersji zestawu, która idealnie wpasuje się do specyfiki oraz potrzeb danej instalacji. Będzie ona również zgoda z wyobrażeniem użytkownika na temat systemu.

Nowoczesność systemu oraz opcja używania skomplikowanych pod względem technologicznym funkcji sprawia, że nie ma sobie równych wśród urządzeń tego typu.
 

Vidos One służy jako samodzielny system wideodomofonowy w przypadku niewielkich instalacji jedno oraz kilkurodzinnych. Jednakże, oprócz tego korzysta się z niego w rozbudowanych instalacjach osiedlowych, gdzie konieczne jest kierowanie zarówno wieloma wejściami, jak i portiernią. Wszystkie zastosowane elementy są kompatybilne.
 

Centrala IP przeznaczona do kierowania zintegrowanym, wielolokatorskim systemem wideodomofonowym IP VIDOS ONE.

Stacja daje możliwość na odbieranie połączeń od każdej z występujących zewnętrznych stacji bramowych. Drugą opcją jest pośredniczenie w połączeniach wykonywanych do lokatorów.
 

Kolejna możliwość to kontrolowanie każdej z kamer IP występujących w systemie oraz zapisywanie obrazów, które się w nich pojawią. Każde zdarzenie zostaje zgromadzone w pamięci urządzenia. Dodatkową zaletą jest opcja ich przeglądania w każdej chwili.
 

Urządzenie współdziała z systemem kontroli dostępu, dzięki czemu zanim wejście zostanie zwolnione odbywa się identyfikacja, a w dalszej kolejności ma miejsce zarządzanie dostępem. Kolejna zaleta związana jest ze zdalnym porozumiewaniem się z urządzeniami mobilnymi. Komunikacja ma miejsce, dzięki korzystaniu z chmury, co sprawia, że kierowanie stacjami bramowymi nie stanowi żadnego problemu.

 

 

Funkcje:
 

  • Występuje konsola głośnomówiąca wzbogacona o jeszcze jedną słuchawkę.
  • Zastosowano ekran 7’’ TFT LCD (gabaryty: 1024x600 px).
  • Niewątpliwą zaletą jest menu ekranowe.
  • W skład systemu wchodzi kamera 0,3 Mpx CMOS.
  • Komunikacja odbywa się w sposób dwukierunkowy, a dokładnie audio-wideo.
  • Występuje interfejs Ethernet: 1x RJ45 10/100/1000 Base-T.
  • Pojawia się lista lokatorów, a także rejestr wykonanych połączeń.
  • Ekran jest dotykowy, występują również przyciski funkcyjne.
  • Następuje rejestrowanie zdjęć, nagrań oraz wiadomości audio-wideo.
  • Istnieje opcja podglądu obrazu uzyskanego z kamer IP.
  • Kierowanie odbywa się przy pomocy VIDOS ONE PC.
  • Interfejs to RS-485.
  • Do zasilania potrzeba DC 12V.
  • Pobierana moc to ≤10W.
  • Gabaryty: 436×215×67 mm.

Serwis i reklamacje

Gwarancja 36 miesięcy obowiązuje na wszystkie produkty zakupione po 01.09.2019
  1. Firma Wena udziela gwarancji na zakupione produkty na okres 24 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
  2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
    > w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
    > po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów(także opakowania) i koszt ich wymiany
  4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego
  5. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
    > niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
    > użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.),odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji niż zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
    > uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
    > uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
    > uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
    > uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia.
  6. Gwarancja straci ważność w skutek:
    > zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
    > podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
    > przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Wena;
    > Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte;
  7. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  8. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
  9. Punkt serwisowy:

    Firma Wena
    Al. Jerozolimskie 311 05-816 Reguły/ k. Warszawy
    tel. 22 8370286; 22 8174008
    e-mail: biuro@vidos.pl
    www.vidos.pl
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu