STRONA GŁÓWNA » VIDOS ONE IP » DASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ VIDOS ONE DP2400-N

Dokumenty Vidos

Certyfikaty Karty katalogowe Instrukcje Cenniki
DASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ VIDOS ONE DP2400-NDASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ VIDOS ONE DP2400-NDASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ VIDOS ONE DP2400-N
DASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ VIDOS ONE DP2400-N
DASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ VIDOS ONE DP2400-N
DASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ VIDOS ONE DP2400-N
ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ: (22) 788-10-44

DASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ VIDOS ONE DP2400-N

Vidos

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Numer katalogowy: DP2400-N

Kod producenta: DP2400-N

STAN PRODUKTU: NOWY

GWARANCJA: 3 LATA GWARANCJI

PROMOCJA: PROMOCJA

Cena: 73,80 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • OPIS PRODUKTU
  • FUNKCJE
  • GWARANCJA 36 MIESIĘCY

DP2400-N DASZEK OCHRONNY STACJI BRAMOWEJ

VIDOS ONE jest modułowym systemem wideodomofonowym funkcjonującym w technologii IP.

Za sprawą elastycznej konstrukcji, urządzenie może dostosować się nie tylko do specyfiki oraz potrzeb używanej instalacji, ale dodatkowo do upodobań osoby, która będzie z niego korzystać.

Charakteryzuje się on nowoczesnością oraz używa zaawansowanych technologicznie funkcji. Cechy te sprawiają, że nie ma sobie równych w przypadku urządzeń tego typu.
 

Prezentowany system może służyć zarówno niewielkim instalacjom jedno oraz kilkurodzinnym, ale w tym samym czasie korzysta się z niego w przypadku skomplikowanych instalacji osiedlowych w których konieczne jest kierowanie wieloma wejściami i dodatkowo portiernią. Każdy element wchodzący w skład systemu jest kompatybilny.
 

Stalowy daszek przeznaczony do ochrony stacji bramowej Vidos ONE.
Dedykowany dla stacji bramowych serii VILLA – S24XX-N

DANE TECHNICZNE
Wymiary: 189 x 97 x 49mm
Materiał: stal galwanizowana
Kolor: srebrny

Funkcje:
 

  • Obudowa powstała z myślą o instalacji dwóch modułów.
  • Gabaryty zewnętrzne: 219x107x37 mm.
  • Kolor: ciemny grafit.

Serwis i reklamacje

Gwarancja 36 miesięcy obowiązuje na wszystkie produkty zakupione po 01.09.2019
  1. Firma Wena udziela gwarancji na zakupione produkty na okres 24 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
  2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
    > w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
    > po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów(także opakowania) i koszt ich wymiany
  4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego
  5. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
    > niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
    > użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.),odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji niż zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
    > uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
    > uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
    > uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
    > uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia.
  6. Gwarancja straci ważność w skutek:
    > zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
    > podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
    > przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Wena;
    > Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte;
  7. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  8. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
  9. Punkt serwisowy:

    Firma Wena
    Al. Jerozolimskie 311 05-816 Reguły/ k. Warszawy
    tel. 22 8370286; 22 8174008
    e-mail: biuro@vidos.pl
    www.vidos.pl
Pozostałe produkty z kategorii
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu