Powered by Smartsupp
STRONA GŁÓWNA » Gwarancja Vidos

Gwarancja Vidos

GWARANCJA NA WIDEODOMOFONY VIDOS

  1. Firma Vidos Sp. z o.o. udziela gwarancji na zakupione produkty na okres 36 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
  2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
    w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
    po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów(także opakowania) i koszt ich wymiany.
  4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego.
Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
  • niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
  • użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.), odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji niż zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
  • uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
  • uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
  • uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia, niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
  •  uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia.

Gwarancja straci ważność w skutek:
  • zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
  • podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
  • przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Vidos;
Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte;
  1. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  2. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
  3. Punkt serwisowy:

    Vidos Sp. z o.o.
    Ul. Sokołowska 44 05-806 Sokołów/ k. Warszawy
    22 8174008
    e-mail: serwis@vidos.pl
    www.vidos.pl

GWARANCJA NA AUTOMATYKĘ DO BRAM VIDOS


Dziękujemy za wybór siłownika do bramy marki VIDOS.
Bezpieczeństwo i komfort użytkowania są dla nas najważniejsze dlatego gwarantujemy poprawne
działanie napędu zgodnie z ogólnymi warunkami eksploatacji opisanymi w instrukcji.
WARUNKI GWARANCJI
WAŻNE! Podstawowym warunkiem otrzymania gwarancji jest montaż urządzenia przez
licencjonowanego instalatora napędów VIDOS.


1. Firma Handlowa WENA udziela gwarancji na poniższy produkt na okres 36 miesięcy od daty zakupu,
zgodnie z jego przeznaczeniem i specyfikacją zawartą w instrukcji obsługi.
2. Wady produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane nieodpłatnie w terminie do 21 dni
licząc od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego.
3. Użytkownik dostarcza sprzęt do serwisu na własny koszt.

4. Warunkiem otrzymania 36 miesięcznej gwarancji jest wykonanie jednego płatnego przeglądu
pomiędzy 10-12 miesiącem od daty zakupu czego potwierdzeniem będzie wpis w karcie gwarancyjnej.
Przegląd musi być wykonany przez licencjonowanego instalatora napędów VIDOS.
5. Brak przeglądu skraca okres gwarancji do 12 miesięcy od daty zakupu.
6. Podstawą do skorzystania z warunków gwarancji jest przedstawienie poprawnie wypełnionej karty
gwarancyjnej (wszystkie pola muszą zostać wypełnione) wraz z dowodem zakupu.
7. Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu na nowy jeżeli:
a) w okresie gwarancyjnym wykonano 4 istotne naprawy a produkt nadal wykazuje usterki
b) po stwierdzeniu, iż wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia.

8. Gwarancja nie obejmuje:
a) urządzeń zainstalowanych przez osoby nieposiadające ważnej licencji instalatora napędów VIDOS
b) urządzeń zainstalowanych niezgodnie z instrukcją montażu.
c) urządzeń ,których karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, uszkodzone lub zatarte
d) uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnie z przeznaczeniem lub niewłaściwym doborem
napędu ( zbyt intensywna eksploatacja )
e) uszkodzeń w wyniku modyfikacji napędu dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie
f) uszkodzeń mechanicznych, chemicznych i termicznych oraz tych spowodowanych przez czynniki
zewnętrzne (przepięcie w sieci elektrycznej, pożar, powódź, wyładowanie atmosferyczne, itp. )
g) uszkodzeń na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia lub polaryzacji
h) podzespołów ulegających naturalnemu zużyciu ( żarówki, bezpieczniki, baterie )
i) urządzeń dostarczonych do punktu serwisowego bez ważnej karty gwarancyjnej.

9. Rozkręcenie i otwarcie obudowy centrali sterującej jest równoznaczne z utratą gwarancji.
10. Gwarancja nie obejmuje kosztów demontażu, montażu oraz transportu do i z punktu serwisowego.
11. Wymienione wadliwe części lub urządzenia stają się własnością Vidos Sp. z o.o.
12. Niniejsza gwarancja nie uprawnia użytkownika do domagania się zwrotu utraconych zysków
związanych z awarią urządzenia.
13. Niniejsza gwarancja nie ogranicza praw kupującego wynikających z Ustawy o Prawach Konsumenta
z dnia 30 maja 2014r.

14. Zgłoszenia usterki należy dokonać u sprzedawcy w formie pisemnej lub innej formie przyjętej jako
formalną lub bezpośrednio u producenta:
VIDOS SP. Z O.O. UL. SOKOŁOWSKA 44 05-806 SOKOŁÓW
22 817 40 08 22 837 02 86 www.vidos.pl biuro@vidos.pl

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu