STRONA GŁÓWNA » VIDOS ONE IP » RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2100-3

Dokumenty Vidos

Certyfikaty Karty katalogowe Instrukcje Cenniki
RAMKA DO MONTAŻU VIDOS D2100-3 01RAMKA DO MONTAŻU VIDOS D2100-3 02RAMKA DO MONTAŻU VIDOS D2100-3 03
RAMKA DO MONTAŻU VIDOS D2100-3 01
RAMKA DO MONTAŻU VIDOS D2100-3 02
RAMKA DO MONTAŻU VIDOS D2100-3 03
OSTATNIE SZTUKI !

RAMKA DO MONTAŻU VIDOS ONE D2100-3

Vidos

Dostępność: Ostatnie sztuki !

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Numer katalogowy: ONE D2100-3

Kod producenta: D2100-3

STAN PRODUKTU: NOWY

GWARANCJA: 3 LATA GWARANCJI

PROMOCJA: PROMOCJA

Cena: 744,15 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • OPIS PRODUKTU
  • FUNKCJE
  • GWARANCJA 36 MIESIĘCY

RAMKA POTRÓJNA DO MONTAŻU NATYNKOWEGO VIDOS D2100-3

 

VIDOS ONE jest modułowym systemem wideodomofonowym, który opiera się na technologii IP.
 

Dzięki temu, że w urządzeniu zastosowano elastyczną konstrukcję, istnieje możliwość na wygenerowanie własnej, najbardziej pożądanej wersji zestawu. Przekłada się na to, że jest on zgodny z charakterystyką oraz potrzebami wykorzystywanej instalacji oraz odpowiada on wyobrażeniom właściciela.

Prezentowany system cechuje nowoczesność oraz możliwość używania bardzo zaawansowanych pod względem technologicznym funkcji. Wszystko to przekłada się na fakt, że jest to produkt najwyższej klasy.
 

Vidos One może być używany zarówno jako samodzielny system wideodomofonowy przeznaczony do niewielkich instalacji jedno oraz kilkurodzinnych, ale także jako optymalne rozwiązanie w przypadku skomplikowanych instalacji osiedlowych, w których występuje kilka, a nawet kilkanaście wejść i do tego portiernia. W systemie wszystkie elementy są kompatybilne.
 

Obudowa do montażu natynkowego modułów systemu VIDOS ONE.
 

Powstał on z myślą o montażu trzech modułów.

 

Funkcje:
 

  • Powstał on z myślą o montażu trzech modułów.
  • Gabaryty zewnętrzne: 321x107x37 mm.
  • Kolor: ciemny grafit.

Serwis i reklamacje

Gwarancja 36 miesięcy obowiązuje na wszystkie produkty zakupione po 01.09.2019
  1. Firma Wena udziela gwarancji na zakupione produkty na okres 24 miesięcy od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
  2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
    > w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
    > po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów(także opakowania) i koszt ich wymiany
  4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego
  5. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
    > niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
    > użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.),odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji niż zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu;
    > uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych;
    > uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
    > uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione;
    > uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia.
  6. Gwarancja straci ważność w skutek:
    > zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych;
    > podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
    > przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Wena;
    > Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte;
  7. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
  8. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.
  9. Punkt serwisowy:

    Firma Wena
    Al. Jerozolimskie 311 05-816 Reguły/ k. Warszawy
    tel. 22 8370286; 22 8174008
    e-mail: biuro@vidos.pl
    www.vidos.pl
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu